همان اوایل که از وجودش باخبر شدیم یک دفتر خریدیم تا با هم برایش بنویسیم. دیشب بحث فلسفی عمیقی شد: آیا اینکه بعدها بخواند چند نفری قبل از به دنیا آمدن برایش هدیههایی دادند (در این شرایط کرونا باید گفت فرستادند)، مهم است و خوشحالش میکند یا نه؟ به نظر من هست و خوشحالش میکند. از پیشبند و کتاب و کفش و اسباببازی عکس گرفتم و توی دفترش نوشتم «مهربانی یکی از قشنگترین چیزهایی است که در این دنیا تجربه خواهی کرد.»
ما را در سایت ب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158